مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 11:262017-08-21بين الملل

اردن: بازگشت تیم دیپلماتیک اسراییل منوط به عذرخواهی است


یک منبع رسمی اردن تأکید کرد که این کشور همچنان بر موضع خود مبنی بر عدم بازگشت تیم دیپلماتیک رژیم صهیونیستی به امان تا عذرخواهی رسمی این رژیم ، - پایبند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، یک منبع رسمی اردن تأکید کرد که بازگشت تیم دیپلماتیک رژیم صهیونیستی منوط به عذرخواهی این رژیم به خاطر جنایت قتل دو شهروند اردنی در حادثه سفارت اسراییل در امان است.

روزنامه الغد اردن به نقل از این منبع نوشت که بازگشت تیم دیپلماتیک رژیم صهیونیستی به امان همچنین با تکمیل روند قانونی ارجاع قاتل این دو شهروند به دادگاه و پایبندی اسراییل به این امر بستگی دارد.

پیش از این عبدالله دوم پادشاه اردن از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواسته بود که به مسئولیت خود و اتخاذ تدابیر قانونی برای تضمین محاکمه قاتل این شهروند و تحقق عدالت پایبند باشد.

اخیرا یک نگهبان امنیتی رژیم صهیونیستی در سفارت این رژیم در امان دو شهروند اردنی را به ضرب گلوله به قتل رساند و دولت اردن بدون توجه به درخواست های خانواده های دو مقتول و دیگر شهروندان اردنی برای عدم اجازه به قاتل صهیونیست برای ترک امان، به وی اجازه داد تا امان را به مقصد تل آویو ترک کند.

این نگهبان امنیتی در فلسطین اشغالی مورد استقبال گرم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار گرفت که انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: بازگشت تیم دیپلماتیک اسراییل منوط به عذرخواهی است

اردن: بازگشت تیم دیپلماتیک اسراییل منوط به عذرخواهی است