مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 11:252017-08-21بين الملل

تردید جمهوری خواهان درباره کفایت ترامپ برای ریاست جمهوری


خبرگزاری آسوشیتدپرس در مصاحبه هایی با بیش از 20 مقام و سیاستمداران برجسته حزب جمهوری خواه آمریکا گزارش کرده که تعداد زیادی از این جمهوری خواهان نسبت به رفتار و کفایت دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری دچار تردید شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مصاحبه ها چندین سیاستمدار بانفوذ دیگر جمهوری خواهان علاوه بر جمهوری خواهانی که واکنش چند روز پیش ترامپ به خشونت های نژادپرستانه شارلوتزویل را محکوم کردند نگرانی های جدی نسبت به ریاست جمهوری ترامپ ابراز کردند.

25 سیاستمدار، مشاور، حامی و عضو حزب جمهوری خواه آمریکا در 9 ایالت در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفته اند که نگران هستند ترامپ انضباط شخصی و قابلیت برای ریاست جمهوری موفق را نداشته باشد.

اریک کانتور، رهبر سابق اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا ازویرجینیا گفت: جمهوری خواهان در روزهای اخیر این پیام را داده اند که رفتار ترامپ در قبال اعتراضات شارلوتزویل فراتر از یک حواس پرتی بوده است.

چیپ لیک، یک عضو حزب جمهوری خواه در ایالت جورجیا که در انتخابات به ترامپ رای نداد دورنمای کنار رفتن ترامپ از ریاست جمهوری پیش از پایان دوره اش را مطرح و تاکید کرد: این غیرممکن است که در وضعیت فعلی ریاست جمهوری ترامپ یک دوره چهار ساله را تاب بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید جمهوری خواهان درباره کفایت ترامپ برای ریاست جمهوری

تردید جمهوری خواهان درباره کفایت ترامپ برای ریاست جمهوری