مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 10:252017-08-21سياسي

18 هکتار از اراضی ملی قم رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قم در پی گزارش خلع ید 18 هکتار از اراضی ملی استان در بخش 3 قم موسوم به بخش مرکزی گفت:18 هکتار از اراضی ملی بخش مرکزی قم رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا درزی با اعلام این خبر افزود: این میزان از اراضی ملی که به صورت شخم و شیار، خاکریزی و احداث چهاردیواری توسط متعرضین به اراضی ملی تصرف شده بود، در راستای حفظ و صیانت از عرصه های منابع طبیعی و در پی اجرای حکم صادره از سوی محاکم قضایی و تبصره ذیل ماده 55 حفاظت و بهره برداری مبنی بر رفع تصرف از زمین های ملی توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و با همکاری فرماندهی و عوامل پاسگاه انتظامی شکوهیه رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: حفاظت از اراضی ملی از اولویت های اصلی این اداره بوده و انجام گشت و کنترل و نظارت شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت به منظور حفظ و حراست از عرصه های ملی از مهم ترین اقدامات این اداره در زمینه حراست از عرصه های ملی است.

درزی گفت: در راستای اجرای وظایف قانونی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، یگان حفاظت با مشاهده هرگونه تجاوز و تصرف اراضی ملی با صدور اخطاریه مبنی بر رفع تصرف، در صورت عدم تمکین با تشکیل پرونده قضایی، متخلفین را به مراجع قضایی معرفی خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هکتار از اراضی ملی قم رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد

18 هکتار از اراضی ملی قم رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد