مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 09:512017-08-21سياسي

عبدالحمید قدیریان مطرح کرد هنرمند نیاز به شنیدن معارف دین دارد، نه بایدها و نبایدها


عبدالحمید قدیریان، هنرمند نقاش معتقد است: اگر به جای مطرح کردن صرفاً بایدها و نبایدهای دین، معارف ناب اهل بیت(ع) به هنرمندان گفته شود، بسیاری از هنرمندان علاوه بر مطالبه آن اعمال و بایدها و نبایدها، - هنرمند نیاز به شنیدن معارف دین دارد، نه بایدها و نبایدها عبدالحمید قدیریان، هنرمند نقاش معتقد است: اگر به جای مطرح کردن صرفاً بایدها و نبایدهای دین، معارف ناب اهل بیت(ع) به هنرمندان گفته شود، بسیاری از هنرمندان علاوه بر مطالبه آن اعمال و بایدها و نبایدها، به فرماندهان تأثیرگذاری در عرصه دین مبدل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، بسیاری از هنرمندان خود را از جامعه جدا نمی دانند و نسبت به اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نیستند.

از جمله این افراد عبدالحمید قدیریان هنرمند نقاش که درباره حج و کشتار حجاج در سال 1366 و فاجعه منا در سال 1394 چند اثر بر جای گذاشته است.

به مناسبت حضور در ایام حج، پایگاه خبری حوزه هنری با وی گفت وگو کرده است که مشروح آن در پی می آید: * با توجه به آثار قبلی شما همچون مجموعه آسمان حسین(ع)، می توان شما را از جمله نقاشانی نامید که در آثارتان دغدغه انتقال مفاهیم دینی و آسمانی را دارید، از این رو آیا تاکنون شما به موضوع حج پرداخته اید و یا تمایلی به پرداختن به این موضوع در شما وجود دارد؟ در آغاز خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالحمید قدیریان مطرح کرد هنرمند نیاز به شنیدن معارف دین دارد، نه بایدها و نبایدها

عبدالحمید قدیریان مطرح کرد هنرمند نیاز به شنیدن معارف دین دارد، نه بایدها و نبایدها