مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 09:202017-08-21پزشكي

در آرایشگاه های غیرمعتبر، تاتو نکنید


مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در آرایشگاه های غیرمعتبر تاتو نکنید.

- جمال ناصحی فر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که کل نظارت ها بر مراکز آرایشگاهی بر عهده معاونت بهداشتی و کارشناسان بهداشت محیط نیست، گفت: نظارت بر مراکز آرایشگاهی از نظر فنی بر عهده ما نیست و کارشناسان بهداشت محیط وظیفه بازدید از آرایشگاه ها را دارند.

وی ادامه داد: آنچه که مورد تایید معاونت بهداشت استان ها است این امر است که در آرایشگاه ها از یک متخصص در انجام تاتو استفاده شود و یا این مراکز با گذراندن دوره هایی مجوز لازم را جهت انجام تاتو بهداشتی فراهم کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به طور کلی انجام تاتو خارج از چارچوب وظایف آرایشگاه هاست اما با توجه به گسترش این امر در مراکز آرایشگاهی و رجوع مردم به آن ها توصیه بر این است که مردم در وهله اول به این مراکز رجوع نکنند و اگر مراجعه کردند توجه داشته باشند که آرایشگاه ها معتبر باشد تا در صورت وقوع حادثه ای بتوانند به راحتی مورد را پیگیری کنند.

مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: متأسفانه برخی افراد بدون توجه به معتبر بودن آرایشگاه ها در مکان های غیرمجاز و غیرقابل شناسایی نسبت به انجام تاتو اقدام می کنند که گاهی اوقات به حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آرایشگاه های غیرمعتبر، تاتو نکنید

در آرایشگاه های غیرمعتبر، تاتو نکنید