مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 09:162017-08-21دانش

ضیا هاشمی: رشد و توسعه علمی اولویت وزارت علوم است


سرپرست وزارت علوم رشد و توسعه علمی کشور را به عنوان اولویت برنامه خود اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم گفت: با توجه به پیچیدگی ها و حساسیت های موجود در مجموعه آموزش عالی و مطالبات و انتظارات دانشگاهیان، در فرصت قانونی با تشخیص رییس جمهوری، اینجانب عهده دار سرپرستی وزارت تحقیقات و فناوری شده ام.

وی گفت: از اولویت های اصلی من در مدت زمان مسئولیت، پیگیری امور جاری وزارت علوم به منظور حفظ رشد و توسعه علمی کشور و آماده سازی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تامین نیازها و امکانات لازم در آستانه آغاز سال تحصیلی همراه با آرامش، امید و نشاط است.

هاشمی افزود: در مدتی که سرپرستی وزارت علوم را عهده دار هستم، تلاش خواهم کرد تا صدای دانشگاهیان باشم و مطالبات دانشگاهیان را با تمام توان پیگیری کنم.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: محمد فرهادی، رضا فرجی دانا، محمدعلی نجفی، جعفر توفیقی و مجموعه معاونان وزارت علوم و روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دولت یازدهم با وجود همه موانع و محدودیت ها، زحمات زیادی متقبل شده اند و اکنون وظیفه ما ادامه راه آنها و تعالی آموزش عالی با حفظ همزمان آرامش و نشاط در این محیط پویا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیا هاشمی: رشد و توسعه علمی اولویت وزارت علوم است

ضیا هاشمی: رشد و توسعه علمی اولویت وزارت علوم است