مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 08:252017-08-21اقتصادي

عامل رکود تجارت الکترونیکی در ایران


یک کارشناس حوزه تجارت الکترونیک با وسیع توصیف کردن بازار داخلی تجارت الکترونیکی با بیش از 50 میلیون کاربر فعال در کشور، ضعف مهارتی را عامل عدم استفاده درست تجاری از این فرصت ارزیابی کرد.

- حسین زینی وند - کارشناس حوزه تجارت الکترونیکی- بزرگترین آسیب شناسی در حوزه تجارت الکترونیکی در کشور را ضعف مهارتی و عدم استفاده درست تجاری از این فرصت به وجود آمده دانست و گفت: ایران کشوری با بیش از 50 میلیون کاربر فعال است که بیش از 30 میلیون نفر از آنها از طریق موبایل کاربر اینترنت هستند اما مهارت و تخصص لازم را برای بهره برداری تجاری از این فضا ندارند.

وی با ضروری توصیف کردن ارتباط صنعت و فضای اینترنتی اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از شرکتها تولیدکننده کالا و خدمات ارزنده ای هستند اما کارکنان آنها مهارت های لازم برای معرفی و بازاریابی محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی جهت دسترسی به بازارهای جدید و توسعه فروش در اختیار ندارند.

این یک آسیب بزرگ است که با توجه به عدم استفاده درست، هزینه های پنهانی را به صنعت و تجارت کشور وارد می کند.

وی با بیان اینکه تحریم های حوزه تجارت الکترونیکی در زمینه تراکنش های مالی با شهروندان و سایت های خارجی محدودیت هایی ایجاد کرده است افزود: در عوض بازار داخلی کشور برای توسعه تجارت الکترونیکی بسیار مستعد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل رکود تجارت الکترونیکی در ایران

عامل رکود تجارت الکترونیکی در ایران