مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 08:002017-08-21اقتصادي

ثبت 221 فرم تبادل فناوری محصولات نانویی در نمایشگاه صنعت ساختمان


همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان 13 محصول مبتنی بر نانو فناوری تولیدشده در این حوزه عرضه شد و 221 فرم تبادل فناوری به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های فعال در حوزه ساختمان آخرین دستاوردهای نانویی خود را در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به علاقه مندان، فعالان و صنعتگران عرضه کردند.

در این نمایشگاه 1200 شرکت داخلی و خارجی از 31 کشور جهان به ارائه محصولات و خدمات خود در حوزه ساختمان پرداختند.

با توجه به لزوم توسعه بازار محصولات فناوری نانو و رسوخ بیشتر این فناوری در صنعت کشور و نیز لزوم افزایش بهره وری و رقابت پذیری محصولات حوزه ساختمان در بازارهای داخلی و خارجی و جایگاه صنعت ساختمان در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور، 6 محصول فناوری نانو در این حوزه در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان معرفی شد و در معرض دید علاقه مندان به این حوزه قرار گرفت.

عناوین محصولات ارائه شده در غرفه فناوری نانو به این شرح است: مگااستون با کاربرد برای اتصال بتن، سنگ، فلز و همچنین اجزای نمای خشک، کاشت و چسباندن انواع مختلف سنگ های ساختمانی پروفیل در و پنجره UPVC حاوی نانوذرات با کاربرد در تولید قاب ها و پایه و پنجره های دو جداره کفپوش های اپوکسی هوشمند با کاربرد در اتاق های تمیز و بهداشتی، صنایع دارویی و مکان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 221 فرم تبادل فناوری محصولات نانویی در نمایشگاه صنعت ساختمان

ثبت 221 فرم تبادل فناوری محصولات نانویی در نمایشگاه صنعت ساختمان