مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 07:162017-08-21بين الملل

سفر فوری رییس موساد به آمریکا در ارتباط با سوریه


منابع دیپلمات آمریکایی گفته اند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی رییس سازمان موساد را در سفری فوری به آمریکا اعزام کرده تا درباره تحولات اخیر در سوریه رایزنی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، منابع دیپلمات آمریکایی گفتند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل، که این روزها به دلیل پرونده فساد، وضعیت متشنجی دارد اخیرا رییس موساد را به آمریکا اعزام کرده است.

این منابع که روزنامه الجمهوریه لبنان نامشان را فاش نکرد، گفته اند که نتانیاهو روز جمعه گذشته یک هیأت امنیتی بلندپایه به ریاست یوسی کوهن و ژنرال هرتزی هالوی و ژنرال بالی از وزارت جنگ، در سفری فوری، به آمریکا اعزام کرده است.

  به گفته این منابع، قرار است این هیأت اسراییلی با هربرت مک مستر مشاور امنیت ملی آمریکا و معاونش خانم دنیا حبیب پاول و جیسون گرینبلات دیدار کند.

این دیدار کمی قبل از سفر هیئتی آمریکایی به خاورمیانه انجام خواهد شد.

  این منابع همچنین گفتند که گفت وگوهای کوهن که در آمریکا برگزار خواهد شد، شامل جدیدترین وضعیت امنیتی سوریه بخصوص بعد از توافق اخیر روسیه و آمریکا در جنوب سوریه است .

  پیشتر منابع اسراییلی گفته بودند که بنیامین نتانیاهو از وضعیت یا توافق حاصل شده در جنوب سوریه (اولین منطقه کاهش تنش در سوریه) چندان رضایت ندارد و قصد دارد هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر فوری رییس موساد به آمریکا در ارتباط با سوریه

سفر فوری رییس موساد به آمریکا در ارتباط با سوریه