مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 05:252017-08-21ورزشي

رضایی: به دنبال کسب بهترین جایگاه در والیبال نشسته زنان هستیم


مدیر تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان گفت: تمام تلاش مان بر این است تا بتوانیم بهترین تیم را در بخش زنان و مردان در بازی های جاکارتای اندونزی و مسابقات جهانی هلند داشته باشیم.

- هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، درباره حضور تیم ملی والیبال نشسته آلمان برای انجام چند دیدار تدارکاتی در ایران، اظهار کرد: هدف ما پشتوانه سازی برای تیم ملی است و هر تیم خارجی که بخواهد با هزینه شخصی خود برای انجام دیدارهای تدارکاتی و برپایی اردو به ایران بیاید، ما استقبال می کنیم تا بتوانیم با شناسایی برترین و باتکنیکی ترین والیبالیست ها در بخش جوانان و بزرگسالان، بهترین تیم خود را برای رقابت های آسیایی جاکارتای اندونزی و همچنین مسابقات جهانی هلند که سال آینده برگزار خواهد شد، انتخاب کنیم.

وی گفت: طی درخواستی که تیم ملی والیبال نشسته روسیه نیز برای انجام چند دیدار تدارکاتی از ما داشت، قرار بر این است این تیم 12مهرماه به ایران بیاید و چند دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی، تیم ملی جوانان و بزرگسالان انجام دهد.

بدون شک حضور تیم روسیه و یا آلمان که از تیم های مطرح دنیا هستند در آماده سازی تیم والیبال نشسته ایران بسیار تاثیرگذار است و ما سعی می کنیم از چنین فرصت هایی به نحو احسن استفاده کنیم تا بتوانیم تیم خوبی را هم در بخش بانوان و هم در بخش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: به دنبال کسب بهترین جایگاه در والیبال نشسته زنان هستیم

رضایی: به دنبال کسب بهترین جایگاه در والیبال نشسته زنان هستیم