مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 21:252017-08-20سياسي

امیری: موافق نبودن رییس جمهور با وزارت «بی طرف» درست نیست


این موضوع که آقای روحانی به شخصه موافق وزارت آقای بی طرف در وزارت نیرو نبوده، درست نیست و طبعاً وقتی رییس جمهوری کسی را به مجلس معرفی می کند امیدوار است که وی از نمایندگان رای اعتماد بگیرد.

- امیری: موافق نبودن رییس جمهور با وزارت بی طرف درست نیست معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: این موضوع که آقای روحانی به شخصه موافق وزارت آقای بی طرف در وزارت نیرو نبوده، درست نیست و طبعاً وقتی رییس جمهوری کسی را به مجلس معرفی می کند امیدوار است که وی از نمایندگان رای اعتماد بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی امیری در حاشیه اولین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به فضای آرام و منطقی مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی اظهار کرد: مجلس کاملا در یک مسیر کارشناسی موضوع صلاحیت وزرا و برنامه هایشان را بررسی کرد و در فضای آرام و منطقی و البته دوستانه کار را پیش برد.

وی افزود: سوالات مخالفان وزرای پیشنهادی در موضوع بود و نشان می داد که آنان دغدغه دارند و وزرا نیز در همان زمینه ای که سوالات مطرح شده بود پاسخ نمایندگان را می دادند که در این زمینه مدیریت خوب آقای لاریجانی و نایبان رییس مجلس قابل تقدیر بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه وزرا در ساختاری که دولت مشخص کرده بود حرکت کردند، اظهار کرد: این مجموعه موارد شرایطی را شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری: موافق نبودن رییس جمهور با وزارت «بی طرف» درست نیست

امیری: موافق نبودن رییس جمهور با وزارت «بی طرف» درست نیست