مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 19:102017-08-20سياسي

رییس دفتر رییس جمهور: بعد از هفته دولت وزرای علوم و نیرو مشخص خواهند شد


رییس دفتر رییس جمهوری درباره تعیین تکلیف وزرای وزارت خانه های علوم و نیرو گفت: به محض اتمام هفته دولت کار جدی مان مشخص کردن وزرای نیرو و علوم خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری عصر امروز(یکشنبه) در حاشیه نخستین جلسه هیأت دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به روند بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت در مجلس اظهار کرد: با دقت بسیار زیادی که نمایندگان مجلس به کار برده اند کابینه دولت امروز شکل گرفت و بلافاصله نخستین جلسه هیأت دولت دوازدهم با حضور رییس جمهوری برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه جلسه امروز کابینه برای هماهنگی بیشتر و اینکه بتوانیم چهار سال آینده را با انسجام بهتری در فکر و عمل پیش رو بگذاریم برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این جلسه رییس جمهوری مطالب بسیار مهمی را درباره سیاست های آینده دولت مطرح کرد که از جمله مهمترین آن ها این بود که دولت باید کارآمد باشد و همه توان مسئولان در دستگاه های مختلف باید در راستای افزایش کارآمدی به کار گرفته شود.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه آرامش در محیط کار از جمله تاکیدات رییس جمهور در جلسه امروز بود، عنوان کرد: رییس جمهوری در جلسه امروز تاکید کرد که هماهنگی میان دستگاه های مختلف بسیاراهمیت دارد و باید راندمان کاری را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر رییس جمهور: بعد از هفته دولت وزرای علوم و نیرو مشخص خواهند شد

رییس دفتر رییس جمهور: بعد از هفته دولت وزرای علوم و نیرو مشخص خواهند شد