مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 17:552017-08-20سياسي

ترکان: عقب مانده ترین سیستم بانکی دنیا را داریم


مشاور رییس جمهور با انتقاد شدید از سیستم بانکداری کشور گفت: عقب مانده ترین سیستم بانکی دنیا را داریم.

بزرگترین رسالت دولت دوازدهم اصلاح این سیستم معیوب است و اگر دولت نتواند این سیستم معیوب را اصلاح کند تولید در کشور با مشکل مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی درگفت و گو با رادیو با بیان اینکه مناطق آزاد از سال 1372 آغاز به کار کرده اند گفت: آنچه که امروز مناطق آزاد به دست آورده اند محصول عملکرد 24 ساله است.

وی با بیان اینکه برای بررسی مناطق آزاد باید وضعیت آنها در مقایسه با مناطق همجوار آنها مقایسه شود گفت: اگر این مناطق از مناطق همجوار خود که غیر منطقه آزاد هستند به جهت صنعتی تر بودن، صادراتی تر بودن و زیرساختهای دیگر برتر بودند این یعنی موفقیت برای مناطق آزاد حاصل شده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن این ملاکها در مناطق آزاد موفق بودیم گفت: در موفقیت مناطق آزاد شکی نیست بلکه حرف در میزان این موفقیت است که همچون کشور سنگاپور باید می شدیم اما نشدیم.

ترکان با بیان اینکه اگر بخواهیم در نظامهای مدیریتی خود را با کشورهای صنعتی مقایسه کنیم در حوزه تکنولوژی، صنعت، بیوتکنولوژی و فن آوری فضایی نقص هایی داریم گفت: اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکان: عقب مانده ترین سیستم بانکی دنیا را داریم

ترکان: عقب مانده ترین سیستم بانکی دنیا را داریم