مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 16:302017-08-20سياسي

افتتاح هزار میلیارد پروژه در هفته دولت/سفر معاون اول رییس جمهور به همدان


استاندار همدان از سفر معاون اول رییس جمهور در هفته دولت به استان خبر داد و گفت: هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در هفته دولت در استان افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدناصر نیک بخت یکشنبه 29 مرداد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: افتتاح بسیاری از این طرح ها به علت برگزاری انتخابات به تعویق افتاد چرا که علیه ما گزارش می رفت که در آستانه برگزاری انتخابات اقدام به افتتاح این پروژه ها کرده ایم.

وی از سفر معاون اول رییس جمهور در هفته دولت به این استان خبر داد و تصریح کرد: برای پروژه سد گرین نیز 350 میلیارد تومان مصوب شده که دوباره به چرخه ساخت برگشت خواهد یافت.

نیک بخت از برگزاری جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این جشنواره در پنحشنبه هفته آینده برگزار می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از مسئولان انتظار داریم علاوه بر وظیفه ذاتی خود، در راستای تولید و اشتغال نیز برای حل دغدغه های مردم گام بردارند، عنوان کرد: از مدیران و مسئولانی که برای مردم کار نکنند، هیچ گاه حمایت نخواهم کرد.

نیک بخت با بیان اینکه در حکومت اسلامی مسئولان باید خود را خدمت گذار مردم دانسته و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند، یادآور شد: باید همگی دست به دست هم دهیم و با همکاری و همدلی گره از مشکلات مردم بگشاییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هزار میلیارد پروژه در هفته دولت/سفر معاون اول رییس جمهور به همدان

افتتاح هزار میلیارد پروژه در هفته دولت/سفر معاون اول رییس جمهور به همدان