مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 15:502017-08-20اقتصادي

کدام صاحبان خودرو در اسنپ و تپسی از پرداخت مالیات معاف هستند؟


پس از شکل گیری مباحث متعددی درباره وضعیت مالیات ستانی از رانندگان اسنپ و تپسی اکنون رییس سازمان امور مالیاتی اظهار کرده است رانندگانی که دارای یک خودرو هستند که در اسنپ و تپ‏سی فعال است، - همانند دارندگان یک تاکسی، برای عملکرد سال 1395 از پرداخت مالیات بر درآمد خودرو معاف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته های گذشته مباحثی مربوط به مالیات صاحبان خودرو در اسنپ و تپسی مطرح شده بود.

بسیاری معتقد بودند این دو مرکز به ارایه خدمات حمل و نقل در سطح شهر می پردازند باید نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند، عمدتا با این استدلال که هر فعالیتی که درآمدزایی داشته باشد، چه درفضای مجازی و چه حقیقی، جزو پرداخت مالیات به حساب می آید.

البته این نکته نیز مطرح می شد که طبق قانون شرکت هایی که به صورت الکترونیکی و مجازی هستند، شرایطشان با ابهام مواجه بوده و در اجرا با مشکلاتی روبه رو هستند.

نکته مهم در مسائل مربوط به مالیات دو شرکت اسنپ و تپسی این است که این دو شرکت موفق به ارایه خدمات ارزان حمل ونقل به ساکنان تهران شده اند در حالی که پیش تر یکی از معضلات حمل و نقل شهری در تهران گران و بی کیفیت بودن آن بود.

با این حال با توجه به اینکه دو شرکت تپسی و اسنپ توانسته بودند بازار رقیبان خود یعنی آژانس های مسافربری که به شکل سنتی کار می کردند را تصرف کنند، مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام صاحبان خودرو در اسنپ و تپسی از پرداخت مالیات معاف هستند؟

کدام صاحبان خودرو در اسنپ و تپسی از پرداخت مالیات معاف هستند؟