مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 15:412017-08-20ورزشي

پس از رای اعتماد از مجلس رییس جمهور 16 وزیر کابینه دولت دوازدهم را منصوب کرد


رییس جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در احکام جداگانه ای، 16 وزیری را که موفق شدند روز یکشنبه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب کنند، - منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این احکام از وزیران خواسته است تا با به کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت ها و مأموریت های ابلاغی رییس جمهور اقدام نمایید.

رییس جمهوری ابراز امیدواری کرده است این وزرا با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشند.

طبق این احکام جداگانه، مهندس محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دکتر علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، دکتر عباس احمد آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی ، امیر سرتیپ امیر حاتمی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، آقای سیدمحمد بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش ، آقای سید علیرضا آوایی به عنوان وزیر دادگستری ، آقای محمد شریعتمداری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از رای اعتماد از مجلس رییس جمهور 16 وزیر کابینه دولت دوازدهم را منصوب کرد

پس از رای اعتماد از مجلس رییس جمهور 16 وزیر کابینه دولت دوازدهم را منصوب کرد