مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 13:552017-08-20سياسي

ارتباط بین برنامه های مدیریت شهری و برنامه های توسعه ملی قطع است


معاون شهرسازی شهرداری تهران با تاکید براینکه اساسا ارتباط میان برنامه های مدیریت شهری و برنامه های توسعه ملی قطع است افزود: باید پیوندی کاملا اجرایی و کارشناسی میان برنامه های مدیریت شهری و برنامه های توسعه ملی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پشمچی زاده در سیصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه گزارش در جلسه گذشته شورای اسلامی شهر تهران گفت: در گزارش جلسه قبلی توضیحاتی پیرامون شهر تهران ارائه کردم که تنها حدود 40 درصد از گزارش با توجه به وقت داده شده به اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ارائه شد.

در این گزارش در خصوص 14 مسئله اصلی شهر تهران صحبت کردم که همه این موارد خوشبختانه در طرح جامع شهر تهران به درستی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: در خصوص حل مسائل مطرح شده و میزان اختیارات مدیریت شهری در حل مسائل اساسی شهر تهران موضوعاتی مطرح شد تا اعضای شورا خود داوری کنند که چقدر می توان برای حل این معضلات گام های موثری برداشت.

معاون شهرسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری و مدیریت شهری اختیاراتش در خصوص حل مسائل اصلی شهر تهران به ویژه در حوزه شهرسازی در گزارش جلسه گذشته شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت افزود: هفت مسیر را برای حل این موضوعات تبیین کردیم و تاکید کردیم که در توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بین برنامه های مدیریت شهری و برنامه های توسعه ملی قطع است

ارتباط بین برنامه های مدیریت شهری و برنامه های توسعه ملی قطع است