مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 13:252017-08-20حوادث

پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت جنگلبانان استان


استاندار گیلان در پی درگذشت دو تن از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو پیام تسلیت صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در پی درگذشت دو تن از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو در منطقه کوهستانی بابا علی از توابع شهرستان آستارا پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت اندوهناک جنگلبانان وظیفه شناس شهروز شریفیان و جلیل فرازی مقدم که حین انجام وظیفه و حفظ و حراست از انفال و منابع طبیعی بر اثر واژگونی خودرو در لوندویل آستارا جان باختند، موجب تاثر و تالم خاطر شدید اینجانب گردید.

لذا با آرزوی شفای عاجل برای جنگلبانان دیگری که بر اثر این سانحه در بیمارستان بستری هستند و ضمن ارج نهادن به تلاش و ایثار خدمتگزاران صدیق این بخش به ویژه شهدای گرامی منابع طبیعی و آبخیزداری، ضمن ابراز همدردی از درگاه ایزد متعال برای آن مرحومان غفران الهی و برای بازماندگان صبری عظیم مسئلت می نمایم.

2 کشته و 7 مصدوم در سقوط خودروی مأموران منابع طبیعی آستارا به دره مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر مرزی آستارا از سقوط خودروی مأموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به دره و کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 7 نفر از سرنشینان این خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت جنگلبانان استان

پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت جنگلبانان استان