مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 13:212017-08-20سياسي

برای رضای خدا کار می کنیم شهدا برند جامعه ما/ سربازهای شهید هادی هستیم


جایی در شهر تهران دو جوان با دغدغه شناخت شهدا دست به کار می شوند و علاوه بر ایجاد کار برای جوان ترها، محلی برای صحبت کردن درباره شهدایی که آن ها را برندهای جامعه می دانند، - به وجود بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، معلوم است سن زیادی ندارد، اما از دور که نگاهش می کنم، او را جوان 30 ساله نمی بینم؛ در او مردی آرام را می بینم که در افکار خودش پرسه می زند.

از دور و جایی که ایستاده ام؛ او و شهید ابراهیم هادی را در یک قاب می بینم، یک لحظه از ذهنم عبور می کند که چقدر بهم شباهت دارند حتی اگر این تشابه ظاهری باشد! حالا در گوشه ای از این شهر بزرگ دو برادر دست به دست یکدیگر داده اند و با کمک دوستانی دیگر رستورانی راه انداخته اند که در آن ردپای فرماندهان جنگ را می توان دید؛ نامش را فرمانده گذاشته اند، به افتخار بزرگی و رشادت آن هایی که رفتند تا ما امنیت داشته باشیم.

جلوی درِ مغازه قدم می زد که به سمتش رفتم، خودم را معرفی کردم و گفتم برای مصاحبه تماس گرفته بودم، سرش را تکان می دهد و می گوید خودش حرف نمی زند، اما برادرش را به من معرفی می کند که سوال هایم را بپرسم.

اجازه می گیریم که از داخل مغازه و بخش های مختلف عکاسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رضای خدا کار می کنیم شهدا برند جامعه ما/ سربازهای شهید هادی هستیم

برای رضای خدا کار می کنیم شهدا برند جامعه ما/ سربازهای شهید هادی هستیم