مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 12:502017-08-20حوادث

افزایش 11 درصدی کشفیات موادمخدر نسبت سال گذشته


فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به افزایش 11 درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به سال گذشته از کشف 2 تن مواد مخدر در 8 روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قادر کریمی امروز، 29 مردادماه، در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی که در ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه اینکه کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته تا امروز 11 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 12 تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردیم که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در دستگیری شبکه ها و باندهای توزیع مواد مخدر و به ویژه توزیع کنندگان سطح شهر 21 درصد افزایش داشته ایم و در حوزه توقیفات خودرو نیز نسبت به سال گذشته حدود 2 درصد افزایش داشتیم.

کریمی با اشاره به اینکه حدود 30 درصد کشفیات مواد مخدر در ایست و بازرسی های ورودی های استان صورت گرفته است، تصریح کرد: با ماموران نخبه ای که داریم، توانستیم پیچیده ترین جاسازی ها را کشف کنیم، همچنین در 8 روز گذشته اقدامات موثرتری انجام شد و دستگیری ها کیفی تر شد و توانستیم حدود 2 تن مواد مخدر کشف و ضبط کنیم.

وی با اشاره به اینکه در موضوع جمع آوری معتادان متجاهر وضعیت مناسب تری داریم، تصریح کرد: در طول هشت روز گذشته همکاران ما در پلیس مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 11 درصدی کشفیات موادمخدر نسبت سال گذشته

افزایش 11 درصدی کشفیات موادمخدر نسبت سال گذشته