مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 12:452017-08-20سياسي

زندانیان کلاهبردار از داخل زندان اموال مردم را سرقت می کنند


دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اظهار تأسف از وقوع برخی کلاهبرداری‎ ها گفت: در سایه تساهل مسئولان و غفلت مردم کلاهبرداری اموال مردم از طریق زندانیان داخل زندان ادامه دارد و البته این کلاهبرداری ها مربوط به زندان های استان قزوین نیست و از داخل زندان .

- دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اظهار تأسف از وقوع برخی کلاهبرداری‎ ها گفت: در سایه تساهل مسئولان و غفلت مردم کلاهبرداری اموال مردم از طریق زندانیان داخل زندان ادامه دارد و البته این کلاهبرداری ها مربوط به زندان های استان قزوین نیست و از داخل زندان های خارج استان صورت می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: در بحث کلاهبرداری باید راهکاری را پیدا کنیم، نامه ای به زندان در سطح ملی و استانی ارائه کرده ایم ولی مشکل برطرف نشد.

وی ادامه داد: مردم ما زیان می کنند، آن هم زیانی سنگینی که با اقدام پیشگیرانه می توانیم مانع از وارد آمدن خسارت سنگین به مردم و جامعه شویم قطع یقین کوتاهی در این جهت خسارت را به دنبال دارد که از هزینه های پیشگیری بسیار سنگین تر است.

به عنوان نمونه فردی از زندان با پزشکی تماس گرفته و خود را نماینده یک موسسه معرفی کرده و ادعا می کند که او برنده شده و با این ترفند او را به پای دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان کلاهبردار از داخل زندان اموال مردم را سرقت می کنند

زندانیان کلاهبردار از داخل زندان اموال مردم را سرقت می کنند