مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 11:252017-08-20حوادث

آتش سوزی علفزارها،عملیات های نفس گیر آتش نشانان رشت


معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: اطفای آتش سوزی علفزارها را جزء عملیات های نفس گیر برای آتش نشانان شهرباران عنوان کرد.

- شهرام مومنی در گفت وگو با ایسنا گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل 125 آتش نشانی در 48 ساعت گذشته پاسخگوی هزار و 124 تماس شهروندان بوده که از این تعداد 59 عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی صورت گرفت.

وی افزود: این عملیات ها با 76 مرتبه خروج خودروهای اطفایی جهت پوشش سه مورد حریق منزل مسکونی، یک مورد حریق تجاری، 31 مورد حریق علفزار و ضایعات، دو مورد پاکسازی جهت نشت سیلان بنزین و روغن بر روی سطح خیابان، یک مورد رهاسازی حیوانات محبوس شده، 11 مورد قفل درب و محبوس شدن در منزل مسکونی، خودرو و آسانسور، یک مورد گیر کردن حلقه انگشتری، یک مورد حریق منزل مخروبه، یک مورد حریق خودرو، دو مورد بازدید ایمنی از منزل مسکونی و دفتر فنی مهندسی، یک مورد مشاهده دود از منزل مسکونی، یک مورد نشت گاز از خودرو، یک مورد قفل فرمان موتورسیکلت و دو مورد استقرار خودرویی بوده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت، اطفای آتش سوزی علفزارها را جزء عملیات های نفس گیر برای آتش نشانان شهرباران عنوان کرد و از تمامی شهروندان خواست کمی هوشیارتر عمل کرده و با رعایت نکات ایمنی و آتش نشانی لحظات خوب و آرامی را در کنار خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی علفزارها،عملیات های نفس گیر آتش نشانان رشت

آتش سوزی علفزارها،عملیات های نفس گیر آتش نشانان رشت