مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 11:202017-08-20فرهنگي

خبرهایی از جشن مستقل مستندسازان


رییس جشن مستقل سینمای مستند ایران از اهدای نخستین تندیس طراحی شده این رویداد به موزه سینما خبر داد و گفت: این تندیس هفته اول شهریور ماه و با حضور جمعی از هنرمندان به موزه سینما اهدا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سام کلانتری در گفتگویی اظهار داشت: برای نخستین بار است که تندیسی جداگانه برای جشن مستقل سینمای مستند طراحی شده است و در مراسم اهدای آن به موزه سینما، از پوستر جشن هم رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام کار هیات انتخاب جشن مستندسازان و اعلام 30 فیلم منتخب، به زودی اعضای هیات داوران به تماشای این فیلم ها می نشینند تا بهترین های سینمای مستند ایران را انتخاب و در مراسم پایانی جشن معرفی نمایند.

این مستندساز و تهیه کننده سینمای مستند با اشاره به زمان برگزاری جشن مستقل مستندسازان اظهار کرد: این جشن هفدهم شهریورماه برگزار می شود، اما مکان برگزاری هنوز قطعی نشده و ما امیدواریم بتوانیم این جشن را در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار کنیم.

وی افزود: جلسه ای با حضور نمایندگان دو صنف تهیه کنندگان و کارگردانان داشتیم و هیات رییسه ای 8 نفره بر اساس اساسنامه ای مشخص تشکیل شد تا در بازه ی زمانی سه ساله، مسوول ساماندهی و سیاستگذاری جشن مستند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی از جشن مستقل مستندسازان

خبرهایی از جشن مستقل مستندسازان