مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:552017-08-20سياسي

ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نیازمند توجه جدی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نگاه و توجه ویژه تمام دستگاه های اجرایی متولی را می طلبد تا بتوانیم مشکلات این مناطق را کاهش دهیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد تقی ایرانی در کارگروه ارتقاء وضعیت اجتماعی، فرهنگی و سلامت استان با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله بحث حاشیه نشینی اظهار کرد: همه ما باید در چارچوب سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران، رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید در راستای ساماندهی آسیب های اجتماعی تلاش کنیم .

وی افزود: ارائه خدمات عمرانی به مناطق ویژه اجتماعی در اولویت قرار دارد لذا باید در تمام جلسات و کارگروه های مرتبط این موضوع مورد پیگیری و رصد قرار گیرد و نگاه مدیران نسبت به حل مشکلات مناطق حاشیه نشین نگاه عادلانه و همراه با توزیع یکسان ثروت، امکانات و خدمات باشد.

ایرانی در ادامه بیان کرد: همان طور که تمام مردم در برابر قانون حقوق یکسانی دارند بنابراین باید به مردم حاشیه نشین نیز خدمات برابر و یکسانی ارائه شود و نباید نسبت به مسائل بهداشتی، آموزشی و اجتماعی این افراد بی تفاوت بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نیازمند توجه جدی

ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نیازمند توجه جدی