مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:562017-08-20بين الملل

افشای سند حمایت عربستان و امارات از القاعده در یمن


سند افشا شده از سازمان ملل نشان می دهد عربستان و امارات از شبه نظامیانی مانند سازمان القاعده در جنوب یمن حمایت مالی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، شبکه خبری الجزیره وابسته به قطر که مناسباتش با عربستان و امارات قطع شده است، سندی جدید علیه این دو کشور منتشر کرد.

شبکه خبری الجزیره در خبری فوری اعلام کرد که این سند وابسته به کارشناسان تحریم سازمان ملل علیه یمن است و ثابت می کند که عربستان و امارات از سازمان تروریستی القاعده در جنوب یمن حمایت کرده اند.

بنا بر این خبر، جنگ در یمن و مشخصا در شهر عدن در جنوب یمن، نقش شخصی به نام ابو عباس را که مورد حمایت مالی مستقیم امارات است تقویت کرده و این شخص به عناصر سازمان تروریستی القاعده اجازه داده که موضع خود در عدن را تقویت کنند.

طبق این سند، ابو عباس مورد حمایت مستقیم امارات است و در قبال دریافت پول، فعالیت حزب اخوانی الاصلاح در جنوب یمن را محدود کرده است.

انتهای پیام/ص http://fna.

ir/Q5N9AY نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای سند حمایت عربستان و امارات از القاعده در یمن

افشای سند حمایت عربستان و امارات از القاعده در یمن