مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:402017-08-20بين الملل

قطر بار دیگر از کشورهای تحریم کننده به ایکائو شکایت کرد


وزارت حمل و نقل قطر به سازمان بین المللی هواپیمایی مدنی (ایکاو) از کشورهای محاصره کننده شکایت و آن ها را به ترساندن مسافران از مسافرت با خطوط هوایی قطر متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت حمل و نقل قطر در بیانیه ای اعلام کرد که دفتر قطر در سازمان ایکاو شکایتنامه ای را علیه کشورهای تحریم کننده درباره ترساندن مسافران از سفر با خطوط هوایی قطر تحویل مسئولان این سازمان داده است.

در این بیانیه آمده است: گزارشی که شبکه خبری العربیه پخش کرده درباره حق کشورهای تحریم کننده درباره سرنگونی هواپیمای مسافربری قطری به محض پرواز در حریم هوایی این کشورها، نقض فاحش توافق نامه های بین المللی است.

قطر پیشتر هم به دلیل محاصره شدن توسط همسایگانش به این سازمان بین المللی شکایت کرده بود که در آن دعوای حقوقی ایکائو به نفع قطر رای داد.

ایکائو یک نهاد تخصصی سازمان ملل متحد است که مأموریت آن هماهنگ سازی استانداردهای بین المللی پرواز و مدیریت خطوط هوایی در سطح جهان است.

وزارت حمل و نقل قطر اعلام کرد: گزارش العربیه نقض آشکار و خطرناک توافقنامه 1944 شیکاگو و توافقنامه خدمات هوایی و قانون بین المللی حریم هوایی است.

در گزارش شبکه العربیه عربستان آمده بود که این کشورها براساس قوانین بین المللی حق دارند هر هواپیمایی را که وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر بار دیگر از کشورهای تحریم کننده به ایکائو شکایت کرد

قطر بار دیگر از کشورهای تحریم کننده به ایکائو شکایت کرد