مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:402017-08-20اقتصادي

رونمایی از مدل های جدید خودروهای برقی هیوندای


شرکت خودروسازی هیوندای از برنامه خود برای تولید یک خودروی برقی لوکس با قابلیت پیمودن مسافتهای طولانی که با تسلا قابلیت رقابت دارد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، شرکت هیوندای مانند تویوتا به تازگی به فناوری پیلهای سوختی که در نسل آینده خودروهای دوستدار محیط زیست استفاده خواهد شد، دست یافته است.

طبق گزارش رسانه های محلی، شرکت تویوتا موتورز هم اکنون مشغول طراحی و ساخت خودروهای برقی با قابلیت شارژ سریع و همچنین پیمودن مسافت های طولانی است و اکنون هیوندای اعلام کرده که تولید خودروهای برقی را در مرکز استراتژی های تولیدی خود قرار داده است.

هیوندای به عنوان خودروسازی پیشگام در کره جنوبی، درحال طراحی برای تولید خودروی برقی از مدل جنسیس در سال 2021 است که به ازای هر بار شارژ شدن قابلیت پیمودن 500 کیلومتر یا 310 مایل را دارد.

این شرکت همچنین قصد دارد از مدل برقی خودروی شاسی بلند کونا (Kona) که قادر است با هر بار شارژ 390 کیلومتر را بپیماید، در نیمه نخست سال آینده میلادی رونمایی کند.

لی کونگ گوک - معاون اجرایی شرکت هیوندای –در یک مصاحبه مطبوعاتی عنوان کرد:" ما درصدد تقویت استراتژی های دوستدار محیط زیست در بخش خودرو هستیم".


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مدل های جدید خودروهای برقی هیوندای

رونمایی از مدل های جدید خودروهای برقی هیوندای