مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:352017-08-20بين الملل

با تهدید هنرمندان به تحریم؛ ترامپ به جشن هنرمندان آمریکایی نمی رود


رییس جمهوری آمریکا و همسرش که از سوی جامعه هنری کشورشان شدیدا هدف انتقاد قرار دارند، امسال در جشن موسسه جان اف کندی برای تقدیر از هنرمندان شرکت نخواهند کرد.

- با تهدید هنرمندان به تحریم؛ ترامپ به جشن هنرمندان آمریکایی نمی رود رییس جمهوری آمریکا و همسرش که از سوی جامعه هنری کشورشان شدیدا هدف انتقاد قرار دارند، امسال در جشن موسسه جان اف کندی برای تقدیر از هنرمندان شرکت نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، کاخ سفید شنبه در بیانیه ای اعلام کرد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و همسرش دسامبر در مراسم تقدیر از هنرمندان و فعالان عرصه هنری شرکت نخواهند کرد تا "حواس پرتی سیاسی" ایجاد نکنند.

این تصمیم یک روز پس از آن اتخاذ شد که کل اعضای کمیته ریاست جمهوری در امور هنری و فعالیت های انسانی در اعتراض به اظهارات ترامپ درباره اعتراضات هفته گذشته برتری طلبان سفیدپوست در شارلوتزویل ویرجینیا استعفا کردند.

در آن درگیری ها که یک زن کشته و حدود 20 تن زخمی شدند، ترامپ "دو طرف" را مقصر خشونت ها دانسته بود.

آسوشیتدپرس گزارش داد، ترامپ از دیرباز روابط ستیزه جویانه ای با جهان هنر داشته و برخی از هنرمندان مرکز هنری کندی گفته بودند که اگر ترامپ به مراسم بیاید آن را بایکوت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تهدید هنرمندان به تحریم؛ ترامپ به جشن هنرمندان آمریکایی نمی رود

با تهدید هنرمندان به تحریم؛ ترامپ به جشن هنرمندان آمریکایی نمی رود