مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 07:402017-08-20فرهنگي

فکر کردند خیلی ساده می توان نویسنده شد


بخشی از اشتیاق وافر به نوشتن به خاطر این است که نویسندگان جوان مسیر را برای نوشتن هموار می بینند، در حالی که در گذشته نمی شد این مسیر را آسان دید.

- محسن حکیم معانی می گوید: بخشی از اشتیاق وافر به نوشتن به خاطر این است که نویسندگان جوان مسیر را برای نوشتن هموار می بینند، در حالی که در گذشته نمی شد این مسیر را آسان دید.

این داستان نویس در گفت وگو با ایسنا درباره تب نوشتن و نویسنده شدن با بیان این که نمی داند این تب نوشتن از کجا نشأت می گیرد، گفت: اشتیاق و رغبت به نوشتن و سهیم کردن دیگران در کلمات خود، مختص به زمان ما نیست؛ همیشه این طور بوده است.

مردم همیشه دوست داشتند به هر طریقی نگاه خود را به دنیا به اشتراک بگذارند.

او افزود: با گسترش رسانه ها و مدیاهای مختلف، مردم می توانند بدون واسطه اظهارنظر کنند، نوشته ها، حرف ها و عکس های شان را با دیگران به اشتراک بگذارند و آن ها را منتشر کنند.

دسترسی آسان و امکان منتشر کردن سریع نگاه ها و ایده ها شاید باعث شده تا تب نوشتن شدت پیدا کند، و این طور به نظر رسید که خیلی ساده می توان نویسنده شد.

حکیم معانی با اشاره به شرایط نویسنده شدن در سال های گذشته، گفت: در گذشته نویسنده برای دیده شدن کارهایش ناچار بود سال ها مداومت کند و پیش استادان مختلف درس پس دهد تا آن ها کار او را ببیند و نقد کنند، کار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکر کردند خیلی ساده می توان نویسنده شد

فکر کردند خیلی ساده می توان نویسنده شد