مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 07:212017-08-20سياسي

یادداشت/ حمیدرضا مقدم فر پرهیز از حاشیه و تلاش برای وفاق و همدلی


دولت دوازدهم این امر را باور کند که انگیزه اصلی آنها باید خدمت به مردم باشد، آنها باید بدانند چهار سال فرصت دارند و در برابر مردم و خون هایی که برای عزت و استقلال ملت ریخته شده است مسئول هستند، - باید مطالبات مردم را به عنوان خدمت که بالاترین عبادات است دنبال کنند، از حاشیه ها و اختلافات چه در داخل دولت یا در ارتباط با سایر قوا بپرهیزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، حمیدرضا مقدم فر، کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت: با پایان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، وزرای انتخاب شده کار خود را آغاز خواهند کرد و انتظار امروز مردم این است که دولت جدید تمرکزش را به اولویت های اساسی مورد انتظار مردم اختصاص دهد و از حواشی سیاست پرهیز کند.

مطالبه اصلی مردم، وفاق و همدلی میان مسئولان و پرداختن به اولویت های اصلی کشور یعنی رفاه، اشتغال، کاهش رکود اقتصادی و.

است.

بنابراین دولتی که با رویکرد تغییر و تحول پا به عرصه میدان می گذارد باید این تحولات در آن مشهود بوده و مردم آن را احساس کنند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که یکی از اشکالاتی که معمولا در کار مسئولان مشاهده می شود، ارائه گزارش ها با آمار و ارقامی است که برای مردم محسوس نیست، در حالی که مردم آنچه را که حس کرده و لمس می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حمیدرضا مقدم فر پرهیز از حاشیه و تلاش برای وفاق و همدلی

یادداشت/ حمیدرضا مقدم فر پرهیز از حاشیه و تلاش برای وفاق و همدلی