مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 06:102017-08-20دانش

تلاش برای «آزمون جامع» پیش از ورود به معلمی


سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به ضرورت برگزاری آزمون جامع برای فارغ التحصیلان این دانشگاه پیش از ورود به شغل معلمی گفت: در حال ارائه این درخواست به شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم تا اگر در شورای عالی با آن موافقت شد، تبصره ای را به اساسنامه دانشگاه اضافه و در هر دوره آزمونی جامع برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود مهرمحمدی با اشاره به ضرورت برگزاری آزمون اصلح برای دانشجومعلمان و مهارت آموزان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان پیش از ورود به آموزش و پرورش اظهار کرد: آزمون جامع یا اصلح مخفف ارزیابی صلاحیت حرفه ای است.

وی افزود: بر این اساس آزمون اصلح، آزمونی است که دانشجومعلمان باید در پایان دوره تحصیل در آن شرکت کنند تا صلاحیت حرفه ای شان برای ورود به شغل خطیر معلمی احراز شود.

هدف ما از طرح این ایده این است که اگر کسانی نتوانستند از عهده کسب حد نصاب های لازم بر بیایند، حتی اگر مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه دریافت کردند و درس ها را پشت سرگذاشتند؛ اجازه حضور در کلاس های درس را پیدا نکنند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه اجرای این ایده برای اشخاصی که از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند نیازمند فراهم کردن پیش نیازهایی است گفت: از جمله این پیش نیازها افزودن یک تبصره به ماده 21 اساسنامه دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای «آزمون جامع» پیش از ورود به معلمی

تلاش برای «آزمون جامع» پیش از ورود به معلمی