مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 19:112017-08-19ورزشي

رییس هیأت فوتبال استان قم خبر داد انصراف صبای قم از جام حذفی فوتبال ایران


تیم فوتبال صبای قم در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران به میدان نخواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، طبق برنامه ریزی صورت گرفته دیدارهای مرحله دوم از فصل 97 96 جام حذفی فوتبال باشگا های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر از روز یکشنبه 29 مرداد ماه آغاز می شود و تیم های صعود کرده از مرحله نخست با تیم های دسته اولی جام آزادگان به رقابت می پردازند.

طبق برنامه قرار بود در یکی از دیدارهای مرحله دوم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال صبای قم برابر میعاد مغان اردبیل به میدان برود، مسابقه ای که برای ساعت 16:45 روز یکشنبه به میزبانی ورزشگاه شهید کلانتری پارس آباد اردبیل برنامه ریزی شده بود اما این بازی برگزار نمی شود.

دلیل برگزاری نشدن این بازی، انصراف تیم فوتبال صبای قم از حضور در بازی های جام حذفی است که رییس هیأت فوتبال استان قم در این باره به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه صبا برای شرکت در رقابت های فصل جدید لیگ دسته اول جام آزادگان تمرینات خود را دیر آغاز کرده، فعلا شرایط بازی در جام حذفی را ندارد.

کریم بهرامی اضافه کرد: در واقع اولویت اصلی هیأت فوتبال قم و باشگاه صبا، حضور موفق این تیم در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران است و به دلیل اینکه سفر به اردبیل برای انجام بازی حذفی چیزی نزدیک به چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت فوتبال استان قم خبر داد انصراف صبای قم از جام حذفی فوتبال ایران

رییس هیأت فوتبال استان قم خبر داد انصراف صبای قم از جام حذفی فوتبال ایران