مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 16:302017-08-19اقتصادي

نماینده مردم نوشهر: زنگنه 26 سال تجربه وزارت را با خود همراه دارد


نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است از وزیری صحبت کنیم که پنج سال در وزارت جهاد، 9 سال در وزارت نیرو و 12 سال در وزارت نفت حضور داشته است و 26 سال تجربه وزارت را با خود همراه دارد و 9 بار از مجلس رای اعتماد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم احمدی لاشکی که در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی سخن می گفت، خاطرنشان کرد: تولید روزانه نفت خام ما در مدت چهار سال اخیر یک میلیون و 270 هزار بشکه افزایش یافته و میزان صادرات دو برابر شد.

همین طور 9 هزار روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی افزود: توسعه حوزه دریای خزر و انطباق عملکرد وزارت نفت با برنامه ها و اسناد بالادستی بر اساس گزارش معاونت نظارت مجلس در برنامه ها و عملکرد آقای زنگنه برگ زرین و افتخارآمیزی را رقم زده که همراهی و انطباق با سیاست های رهبری در حوزه نفت و گاز این کارنامه را درخشان تر می کند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه ششم توسعه نیز در برنامه های وزیر پیشنهادی نفت دولت دوازدهم به خوبی دیده شده، همین طور قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و بودجه های سنواتی نیز جایگاه مطلوبی در برنامه های آقای زنگنه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم نوشهر: زنگنه 26 سال تجربه وزارت را با خود همراه دارد

نماینده مردم نوشهر: زنگنه 26 سال تجربه وزارت را با خود همراه دارد