مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 15:562017-08-19سياسي

مقصودی: پیش بینی می کنم تمام وزرای پیشنهادی رأی لازم را کسب کنند


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس مردمی و با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری خواهد بود و اجازه سیاسی کاری را نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه دانا، با اشاره به روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم دولت اظهار داشت: جمع بندی ما بر این است که تمامی وزرای پیشنهادی، رأی لازم را از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کسب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هر چند انتظار مردم و خواص از دولت دوازدهم برای معرفی افراد بالاتر بود، افزود: مشکلاتی در معرفی این افراد وجود داشت که از جمله آن می توان به عدم توجه کافی به اقوام، جوانان، زنان و رای 16 میلیون رقیب رییس جمهور در زمان انتخابات اشاره کرد.

مقصودی در ادامه تصریح کرد: نگاه مجلس مردمی و با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری خواهد بود و اجازه سیاسی کاری را نخواهد داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد همکاران خود در این چند روز گفت: باید بپذیریم که در برخی مواقع نگاه های کارشناسی در بررسی برنامه های وزاری پیشنهادی از سوی نمایندگان وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصودی: پیش بینی می کنم تمام وزرای پیشنهادی رأی لازم را کسب کنند

مقصودی: پیش بینی می کنم تمام وزرای پیشنهادی رأی لازم را کسب کنند