مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 15:202017-08-19اقتصادي

صف طولانی وام ازدواج در خراسان شمالی شکسته شد


  دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک های خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح ضربتی صف طولانی وام ازدواج در استان شکسته شده است.

- صابری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه قبل از اجرای طرح ضربتی در استان بیش از 9 هزار نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج قرار داشتند، هم اکنون با اجرای این طرح همه متقاضیان تعیین شعبه شده و کسی پشت نوبت دریافت وام ازدواج نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای پرداخت این تعداد تسهیلات ازدواج 903 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، این درحالیست که همه زوج های متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج تعیین شعبه شده اند و باید با ارائه ضمانت های مورد تایید بانک، تسهیلات خود را دریافت کنند.

صابری با بیان اینکه بیشترین مشکلات در حوزه پرداخت وام ازدواج عدم تامین ضمانت های مورد نیاز برای اعطای تسهیلات به افراد است، گفت: باید متقاضیان نسب به معرفی ضامن های کارمند یا کاسب معتبر بدون چک برگشتی، بدهی معوق و یا مشکوک الوصول اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برای پرداخت هر 100 میلیون ریال تسهیلات ازدواج به زوج یا زوجه باید یک ضامن معرفی شود، یادآورشد: در مجموع برای پرداخت 200 میلیون ریال تسهیلات ازدواج وجود دو ضامن معتبر یا کارت یارانه نقدی به شرطی که میزان آن اقساط بانک را پوشش دهد بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف طولانی وام ازدواج در خراسان شمالی شکسته شد

صف طولانی وام ازدواج در خراسان شمالی شکسته شد