مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 15:212017-08-19اقتصادي

دبیر انجمن داروسازان ایران مطرح کرد اعلام برنامه های روز ملی داروساز


دبیر انجمن داروسازان ایران با تشریح برنامه های روز ملی داروساز گفت: دستاوردهای سازمان غذا و دارو در چند سال اخیر، خصوصا در رابطه با تثبیت شرایط دارویی، - تقویت تولید داخلی، جذب سرمایه گذاری خارجی، مدیریت واردات و توسعه صادرات شایسته تقدیر است.

مهدی سجادی، دبیر انجمن داروسازان ایران درگفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان " در خصوص برنامه های روز ملی داروساز اظهار داشت: هر ساله بمناسبت زادروز حکیم زکریای رازی، به همت انجمن داروسازان ایران برنامه های مختلفی تدارک دیده می شود و خوشبختانه امسال نیز همایش ملی روز داروسازان ایران را در دست اجرا داریم که در آن صاحب نظران به مهمترین موضوعات مبتلا به جامعه داروسازی خواهند پرداخت.

بهبود شرایط داروسازان وی ادامه داد: همه تلاش ما متمرکز بر بهینه سازی روزافزون شرایط داروسازان است و سخت معتقدیم که اگر جایگاه داروسازان در نظام سلامت، به صورت صحیح ومنطبق بر توانمندی های ایشان تعریف شود، از بسیاری از مشکلات بهداشت و درمان کشور به صورت ریشه ای گره گشایی خواهد شد و مردم از یک سری از رنج ها و گرفتاری ها در حوزه درمان رهایی خواهند یافت.

سجادی اضافه کرد: نظام سلامت کشور باید بمانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته، به این نقطه برسد که از حضور داروسازان به عنوان بهترین مشاوران بیماران و پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر انجمن داروسازان ایران مطرح کرد اعلام برنامه های روز ملی داروساز

دبیر انجمن داروسازان ایران مطرح کرد اعلام برنامه های روز ملی داروساز