مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 14:262017-08-19بين الملل

نُجَباء عراق: پاسخ ما به حمله آمریکا علیه نیروهایمان کوبنده خواهد بود


دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق اعلام کرد که به آمریکا اجازه حمله به نیروهایش را نخواهد داد و پاسخ نُجَباء کوبنده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، شیخ اکرم الکعبی دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق اعلام کرد که به آمریکا اجازه حمله به نیروهایش در عراق و سوریه را نمی دهد و پاسخ این نیروها کوبنده خواهد بود.

دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء در مصاحبه با شبکه العالم عنوان کرد که از اهداف جنبش نُجَباء، مبارزه با ظلم در عراق و جهان است و اکثر سران این جنبش از مبارزان علیه رژیم بعثی در عراق هستند.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی نُجَباء با پشتیبانی حوزه علمیه، مرجعیت دینی و روحیه انقلابی افراد برای مبارزه با ظلم صدام شکل گرفت.

الکعبی در خصوص فعالیت این گروه مقاومت اظهار داشت: این جنبش علاوه بر فعالیتهای نظامی و رسانه ای، موسسات فرهنگی و مدنی نیز تاسیس کرده است.

دبیر کل نُجَباء در بخش دیگری از این سخنانش در خصوص حضور الحشدالشعبی در عملیات آزادسازی تلعفر عنوان کرد: با وجود فشارهای بین المللی به ویژه آمریکا، ترکیه و عربستان، الحشد الشعبی در عملیات آزادسازی تلعفر حضور فعالی خواهد داشت.

وی با بیان این نکته که بعید می دانم که آزادسازی تلعفر بیش از یک ماه طول بکشد، اظهار داشت: علمیات آزادسازی تلعفر به شکل کامل طراحی شده است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نُجَباء عراق: پاسخ ما به حمله آمریکا علیه نیروهایمان کوبنده خواهد بود

نُجَباء عراق: پاسخ ما به حمله آمریکا علیه نیروهایمان کوبنده خواهد بود