مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 14:052017-08-19اقتصادي

رونق صادرات، با ایجاد پایانه های اقتصادی در شهرستان های آذربایجان شرقی


ایجاد پایانه های صادراتی در استان های مختلف می تواند بسیاری از موانع بر سر راه صادرکنندگان را رفع کند؛ به طوری که این پایانه ها در کاهش هزینه ها و تسهیل در صادرات نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و موجب افزایش رقابت بین تولیدکنندگان برای ارتقای کیفیت محصولات می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به توان و ظرفیت اقتصادی ایران، امکان دستیابی به رشد بالاتر اقتصادی از طریق افزایش صادرات وجود دارد؛ بنابراین ایجاد پایانه صادراتی، صادرات مستقیم را در پی دارد؛ همچنین مراحل گمرکی نیز در پایانه ها اجرایی می شود.

اخیراً در جلسه ای که پیرامون بررسی وضعیت صادرات آذربایجان شرقی برگزار شد، طرح ایجاد پایانه صادراتی شهرستان آذرشهر تصویب شد و مقرر شد طرح ایجاد پایانه صادراتی ملکان نیز بعد از مطالعات کارشناسانه بررسی شود.

در حال حاضر در شهرستان بناب پایانه صادرات ایجاد شده و مقرر شده در سال جاری برای تسهیل صادرات استان تعداد پایانه های صادراتی استان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزایش یابد و متناسب با ظرفیت های هر شهرستان این پایانه ها ایجاد خواهد شد.

فرماندار شهرستان ملکان در گفت وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص ضرورت ایجاد پایانه صادراتی در ملکان، اظهار می کند: شهرستان ملکان در جنوب شرق دریاچه ارومیه و در محل اتصال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق صادرات، با ایجاد پایانه های اقتصادی در شهرستان های آذربایجان شرقی

رونق صادرات، با ایجاد پایانه های اقتصادی در شهرستان های آذربایجان شرقی