مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 12:402017-08-19اجتماعي

کارنامه سازمان محیط زیست در حوزه محیط زیست انسانی


تهیه برش یک ساله برنامه کاهش آلودگی هوای کلانشهرها، گازسوزشدن نیروگاه ها، حذف موتورسیکلت های کاربراتوری از چرخه تولید، تدوین برنامه اهداف مورد نظر مشارکت ملی(INDC) از جمله مهمترین اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه معاونت محیط زیست انسانی طی چهار سال گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با پایان دوره چهارساله فعالیتش در دولت یازدهم اقدام به انتشار کارنامه عملکرد این سازمان در حوزه های مختلف کرد.

یکی از مهمترین حوزه ها طی سال های گذشته که به دلیل تشدید آلودگی هوای ناشی از گرد و غبار و آلودگی ناشی از منابع ثابت و متحرک، مورد توجه واقع شد؛ معاونت محیط زیست انسانی است.

معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه های برنامه ریزی و سیاستگذاری، نظارت بر کیفیت سوخت و حامل های انرژی، ساماندهی منابع متحرک آلاینده ها، پایش آلودگی هوا، تغییرات آب و هوا، گرد و غبار، مدیریت محیط زیستی منابع آب کشور، مدیریت محیط زیستی منابع خاک و مدیریت محیط زیستی پسماند اقداماتی انجام داده که بخشی از مهمترین آن ها به شرح زیر است: برنامه ریزی و سیاستگذاری همان طور که اشاره شد به دلیل حساسیت بالای جامعه به آلودگی هوا، در دولت یازدهم این موضوع مورد توجه قرار گرفت و در حوزه سیاستگذاری اقداماتی در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه سازمان محیط زیست در حوزه محیط زیست انسانی

کارنامه سازمان محیط زیست در حوزه محیط زیست انسانی