مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 12:152017-08-19بين الملل

درخواست ها در اردن برای تحریم تولیدات کشاورزی اسراییل


مردم و فعالان اردنی خواستار اتخاذ اقداماتی رسمی برای ممانعت از ورود محصولات کشاورزی رژیم صهیونیستی به اردن و تحریم آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فعالان اردنی ضمن درخواست برای تحریم کامل محصولات کشاورزی رژیم صهیونیستی از اینکه برچسب های این محصولات پیش از ورود به بازارهای محلی جدا شده و به عنوان محصولات اراضی فلسطین و یا دیگر کشورها وارد می شوند، شکایت دارند.

مرکز آمار سازمان یونسکو اعلام کرد، مهم ترین محصولات کشاورزی وارداتی به اردن از اراضی اشغالی انبه، آووکادو، آناناس و دیگر میوه ها و نیز صیفی جاتی چون هویج و سیب زمینی هستند.

اردن در سال 1995 توافقنامه همکاری اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی به امضا رسانده اما مخالفت مردم اردن با عادی سازی روابط اقتصادی با تل آویو مانع از رشد حجم تبادلات تجاری میان دو طرف شد.

نمر حدادین، سخنگوی وزارت کشاورزی اردن گفت: دولت تنها در صورتی اقدام به وارد کردن محصولات کشاورزی می کند که آن محصول در کشور یا تولید نمی شود و یا به اندازه کافی در بازار وجود ندارد.

حدادین افزود: بخش خصوصی مسئول واردات محصولات کشاورزی از منابع مختلف است و مصرف کننده ملزم به خرید هیچ محصولی از هیچ منبعی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ها در اردن برای تحریم تولیدات کشاورزی اسراییل

درخواست ها در اردن برای تحریم تولیدات کشاورزی اسراییل