مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 12:102017-08-19اقتصادي

آغاز فاز دوم خرید تضمینی حصیر سیستان و بلوچستان


بعد از پایان مرحله اول طرح «کاروان پیوند» که با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در سیستان و بلوچستان انجام شد، فاز دوم خرید تضمینی محصولات حصیری شهرستان های استان سیستان و بلوچستان از روز گذشته آغاز شده است.

- بعد از پایان مرحله اول طرح کاروان پیوند که با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در سیستان و بلوچستان انجام شد، فاز دوم خرید تضمینی محصولات حصیری شهرستان های استان سیستان و بلوچستان از روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی، با توجه به نامگذاری سال96 به عنوان سال حصیر و حصیربافی از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی، خرید محصولات با کیفیت حصیری طرح کاروان پیوند در پنج شهرستان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

بهمن نامورمطلق - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور - در این باره گفت: در فاز دوم خرید محصولات حصیری استان سیستان و بلوچستان از تولیدکنندگان شهرستان های خاش، ایرانشهر، پیرانشهر، سرباز و نیک شهر محصولات خریداری شده و در قالب کاروان حصیر به تهران و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و هنرهای سنتی خواهد رسید.

علی کرد - نماینده مردم شهر خاش در مجلس شورای اسلامی - با استقبال از این طرح، از کاروان پیوند دعوت کرد تا به شهر خاش سفر کند و محصولات هنرمندان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز دوم خرید تضمینی حصیر سیستان و بلوچستان

آغاز فاز دوم خرید تضمینی حصیر سیستان و بلوچستان