مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 12:102017-08-19سياسي

ادیانی: صالحی مورد اعتماد علما و اصحاب فرهنگ و هنر است


وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی صلاحیت علمی و مبانی فکری او در چارچوب باورها و ارزشهای دینی و ملی است و مورد اعتماد علما و اصحاب فرهنگ و هنر می باشد.

- نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی صلاحیت علمی و مبانی فکری او در چارچوب باورها و ارزشهای دینی و ملی است و مورد اعتماد علما و اصحاب فرهنگ و هنر می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ادیانی نماینده قائمشهر که در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی صحبت می کرد گفت: وزارت فرهنگ یکی از وزارت خانه های خطر و حاکمیتی است.

درست است که وزیر از اجزای هیات وزیران به شمار می رود اما رویکرد و برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکرد حاکمیتی دارد.

وی تصریح کرد: آقای صالحی که به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ معرفی شده این ظرفیت را دارا است و همه بر این باور هستیم که زاویه نگاه وزیر راه را برای اندیشه ی انسانی و اسلامی هموار می کند و قطعا نباید مبانی وزارت فرهنگ خدای نکرده در چارچوب سکولاری، غرب زدگی و وادادگی نسبت به مولفه های این حوزه باشد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس ادامه داد: صلاحیت علمی و مبانی فرکری آقای صالحی نسبت به فرهنگ و هنر در چارچوب باورها و ارزشهای دینی وی و ملی ما است و مدارک علمی تخصصی ایشان زووجهین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیانی: صالحی مورد اعتماد علما و اصحاب فرهنگ و هنر است

ادیانی: صالحی مورد اعتماد علما و اصحاب فرهنگ و هنر است