مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 11:502017-08-19سياسي

دفتر پیگیری حقوق زائران در تمام اعتاب مقدس تشکیل می شود


سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در اجلاسیه نمایندگان تولیت های اعتاب در کربلا، تشکیل دفتر پیگیری حقوق زائران به منظور ارائه خدمات حقوقی و قانونی به زائران داخلی و بین المللی در دستور کار قرار گرفت است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم صدوقی با اعلام این خبر، به بیان نتایج اجلاس نمایندگان اعتاب در کربلای معلی پرداخت و اظهار کرد: اجلاس نمایندگان اعتاب جهان اسلام با عضویت مسجد مقدس جمکران به مدت دو روز در کربلا برگزار شد .

وی از حضور نمایندگان اعتاب از کشورهای ایران، عراق و سوریه خبر داد و افزود: از کشور ایران آستان قدس رضوی ، آستان مقدس سید کریم، آستان مقدس حضرت معصومه( س)، آستان مقدس شاه چراغ ، سازمان اوقاف امور خیریه، بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت و مسجد مقدس جمکران شرکت کردند .

وی ادامه داد: از کشورهای عراق و سوریه نیز عتبه حسینیه و عتبه حضرت رقیه(س)، عتبه کاظمین و عتبه عسکریه، مسجد مقدس کوفه و عتبه عباسیه در جلسه حضور داشته اند .

وی برگزاری این اجلاس را در سه بخش عنوان کرد و گفت: در بخش اول بیانه ای به امضای تولیت های همه اعتاب رسیده و مقدمه ای است بر ائتلافی که بین همه اعتاب جهان اسلام تشکیل شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر پیگیری حقوق زائران در تمام اعتاب مقدس تشکیل می شود

دفتر پیگیری حقوق زائران در تمام اعتاب مقدس تشکیل می شود