مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 11:402017-08-19بين الملل

بارزانی خطاب به آمریکا: به اراده ما احترام بگذارید


رییس اقلیم کردستان عراق در دیدار با فرمانده نیروهای آمریکایی با بیان اینکه همه پرسی کردستان بر جنگ علیه داعش تاثیر نخواهد گذاشت، گفت که مسئولان کردستان نقطه نظرها و نگرانی آمریکا درمورد همه پرسی را درک می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، ریاست اقلیم کردستان عراق در بیانیه ای اعلام کرد که مسعود بارزانی، رییس اقلیم کردستان با ژنرال جوزف ووتل، رییس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا دیدار کرد.

طبق بیانیه ریاست کردستان، ووتل در این دیدار به بررسی اوضاع سیاسی، توازن قدرت ها، استراتژی های نظامی آمریکا در قبال خاورمیانه و غرب آسیا، جنگ علیه داعش در عراق و سوریه و نقش نیروهای پیشمرگ در بیرون راندن داعش پرداخت.

ووتل خاطرنشان کرد: نیروهای ائتلاف ضد داعش به این نتیجه دست یافتند که پیروزی ها در علمیات آزادسازی موصل بدون هماهنگی با پیشمرگ ها و دولت اقلیم کردستان محقق نمی شد.

وی از سفر هیات اقلیم کردستان به بغداد استقبال و اظهار امیدواری کرد که گفتگوها نتایج موفقیت آمیزی را رقم بزند که به نفع برقراری ثبات و حل مسائل اساسی میان بغداد و کردستان از طریق گفتگوی مثبت باشد.

از سوی دیگر، بارزانی تاکید کرد، رویارویی با تروریسم از اولویت های اقلیم کردستان است و اقلیم با تمامی قدرت برای رویارویی با داعش و بیرون راندن آن آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارزانی خطاب به آمریکا: به اراده ما احترام بگذارید

بارزانی خطاب به آمریکا: به اراده ما احترام بگذارید