مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 11:062017-08-19سياسي

پخش دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید حججی از شبکه قرآن


دیدار جامعه قرآنی کشور با خانواده شهید محسن حججی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، دیدار جامعه قرآنی کشور با خانواده شهید محسن حججی که روز پنجشنبه 26 مرداد در منزل این شهید بزرگوار در نجف آباد اصفهان انجام شد، امروز شنبه 28 مرداد در 2 بخش و در ساعت های 13:30 و 20:30 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

در این دیدار چهره هایی مانند آیت الله دری نجف آبادی، حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن، رحیم قربانی رییس دارالقرآن بسیج کشور، مسعود نیکدستی، محمدرضا پورزرگری، مسعود عنایتی مقدم، محمد رضا ستوده نیا، غلامرضا شاه میوه اصفهانی، محمد رضا خالقی و همچنین دیگر نمایندگانی از جامعه قرآنی کشور حضور داشتند.

پیش از این دیدار از سوی جامعه قرآنی بزرگداشتی برای این شهید عزیز در مسجد جامع نجف آباد برگزار و به صورت زنده و مستقیم از شبکه و رادیو قرآن پخش شد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/TTKGZD نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید حججی از شبکه قرآن

پخش دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید حججی از شبکه قرآن