مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 10:552017-08-19فرهنگي

عبدالرضا اکبری به صحنه تئاتر برمی گردد


عبدالرضا اکبری بعد از سال ها دوری از تئاتر با دو نمایش در جشنواره تئاتر آیینی سنتی، بار دیگر به صحنه باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،این بازیگر که سال ها از صحنه دور مانده بود، دو متن نمایشی در هجدهمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی دارد که یکی از آنها را خود کارگردانی می کند و کارگردانی نمایشنامه دیگر را به پسرش پندار اکبری سپرده است.

اکبری در این دوره از جشنواره دو نمایشنامه در خونگاه و شال و انگشتر را دارد که نمایشنامه اول توسط پندار اکبری اجرا می شود و نمایشنامه دوم شال و انگشتر با کارگردانی عبدالرضا اکبری به صحنه می رود.

این هنرمند با ابراز خوشنودی از حضور دوباره اش در تئاتر یادآوری کرد: پیش از ورود به سینما و تلویزیون حدود ده سال کار تئاتر کردم و گروه بزرگ و منسجمی داشتیم که سال ها نمایش های گوناگون را روی صحنه برده بودیم.

اما از سال 60 به بعد وقتی به دلایلی تئاترها تعطیل شد، به نوعی ترک وطن کردیم و در پروژه های تصویری مشغول شدیم و آنقدر تصویر ما را احاطه و غوطه ور کرد که دیگر نتوانستیم به خانه اصلی مان بازگردیم.

او در عین حال خاطرنشان کرد: اما در تمام آن سال هایی که کار تئاتر نمی کردم، هم به واسطه جوانانی که به عنوان هنرجو در کنارم بودند و هم به وسیله مطالعه کتاب های تئاتری، با تئاتر در ارتباط بودم ولی خودم کمتر فرصت حضور روی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالرضا اکبری به صحنه تئاتر برمی گردد

عبدالرضا اکبری به صحنه تئاتر برمی گردد