مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 10:452017-08-19اقتصادي

پایش طولانی مدت مناطق وسیع با پهپاد دانش بنیان


یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت پرنده بدون سرنشین (پهپاد) با قابلیت پایش طولانی مدت مناطق وسیع در شرایط جوی نامناسب، شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرآریا رمزگویان، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در رابطه با این محصول که با کمک تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) طراحی و ساخته شده است، گفت: لزوم استفاده از ابزارهای صحیح طراحی سال هاست که در تمام صنایع و حرفه های مختلف به اثبات رسیده است و صنعت هوافضا یکی از پیشروترین صنایع محسوب می شود.

وی ادامه داد: کاهش هزینه، کاهش زمان و افزایش ایمنی موضوعات مهمی هستند که صنعت هوافضا همواره با آنها دست به گریبان بوده است و متناسب با پیشرفت های به دست آمده در زمینه رایانه، ابزارهای مهمی طی 30 سال اخیر در سیستم های بدون سرنشین به وفور مورد استفاده قرار گرفته اند که عبارت از شبیه ساز پرواز، آزمایش نرم افزار و همین طور سخت افزار در حلقه شبیه ساز هستند.

رمزگویان درخصوص قسمت های مختلف یک پهپاد گفت: به طور کلی سیستم هوایی بدون سرنشین متشکل از چهار قسمت شامل وسیله نقلیه، خلبان خودکار، ایستگاه زمینی و بار محموله است و هر کدام از این قسمت ها به تنهایی شامل بخش هایی از قبیل سخت افزار (بال و بدنه موتور، سنسورها، کامپیوتر پرواز، عملگرها)، نرم افزار (فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش طولانی مدت مناطق وسیع با پهپاد دانش بنیان

پایش طولانی مدت مناطق وسیع با پهپاد دانش بنیان