مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 10:112017-08-19سياسي

رییس دانشگاه صدا و سیما عنوان کرد لزوم جذب استعدادهای هنری به جبهه فرهنگی انقلاب


استعدادهای هنری باید جذب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شوند زیرا در این عرصه نیروهای خلاق و توانمند بسیار کم داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش "، شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صدا و سیما در سومین نشست مسئولان استانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور، اظهار داشت: استعدادهای هنری باید جذب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شوند زیرا در این عرصه نیروهای خلاق و توانمند بسیار کم داریم.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از نوجوانان متدین و انقلابی که دارای ذوق و استعداد هنری هستند به سمت رشته های دیگر هدایت می شوند و استعدادهای آنان دفن می شود و تبدیل به تولیدکننده اثر هنری نمی شوند.

اسفندیاری ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مذهبی کمتر به سمت هنر سوق پیدا می کردند ولی بعد از انقلاب برخی جوانان انقلابی و مذهبی احساس تکلیف کردند که باید هویت ها و ارزش های انقلاب اسلامی را به تصویر بکشند و سینمای دفاع مقدس محصول همین افراد بود؛ اکنون با توجه به رسانه های جدید و جبهه وسیع دشمن نیاز به ورود گسترده نیروهای انقلابی و مذهبی در این مسیر حس می شود.

رییس دانشگاه صدا و سیما با بیان اینکه اگر حاتمی کیا و آثار او نبود چگونه می خواستیم هویت و شخصیت یک بسیجی را برای نسل جدید معرفی کنیم؟، خاطر نشان کرد: اگر فیلم آژانس شیشه ای نبود چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه صدا و سیما عنوان کرد لزوم جذب استعدادهای هنری به جبهه فرهنگی انقلاب

رییس دانشگاه صدا و سیما عنوان کرد لزوم جذب استعدادهای هنری به جبهه فرهنگی انقلاب