مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 10:052017-08-19سياسي

1800 کیلومتر ریل گذاری جدید خواهیم داشت


در شرایطی که میانگین میزان ریل گذاری سالانه در طول تمام دهه های گذشته در ایران بسیار پایین تر از رقم های فعلی بوده و حتی میانگین سال های گذشته به مرز 300 کیلومتر نیز نمی رسد، - اما برنامه های جدید وزارت راه و شهرسازی در سال جاری نشان از اتفاق بسیار مهم در عرصه ریلی ایران دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس آخوندی – وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم – و گزینه معرفی شده از سوی رییس جمهوری برای تصدی این وزارتخانه در دولت دوازدهم صبح امروز به مجلس شورای اسلامی رفت تا برنامه های خود در چهار سال آینده را برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشریح کند.

هرچند بخش قابل توجهی از صحبت های آخوندی به حوزه مسکن اختصاص یافت که بیشترین انتقاد از سمت نمایندگان مخالف وزیر در بر گرفته بود، اما وی آمارهایی را نیز از وضعیت حمل و نقل ایران ارائه داد که نشان دهنده تفاوت جدی برنامه ریزی ها و اجرای آنها در طول سال های آینده دارد.

همان طور که پیش از این اعلام شده بود بسیاری از پروژه های زیرساختی کلید خورده در دولت یازدهم نیاز به پیگیری های جدی دارند که برای مشخص شدن نتیجه آنها نیاز به گذشت زمان طولانی وجود دارد و نمی توان انتظار داشت در بازه زمانی محدود نتایج عملکردشان قابل بررسی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1800 کیلومتر ریل گذاری جدید خواهیم داشت

1800 کیلومتر ریل گذاری جدید خواهیم داشت