مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 10:002017-08-19اجتماعي

برگزاری تور نمایشگاه ملی عکس مدارس طبیعت در 31 استان کشور


نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت در واقع اولین تور نمایشگاه عکس در ایران است که از شهریور 95 آغاز و تا کنون در 12 استان برگزار شده و در 19 استان دیگر تا پایان سال 96 برپا می شود.

- اولین عکاس مدارس طبیعت ایران گفت: نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت در واقع اولین تور نمایشگاه عکس در ایران است که از شهریور 95 آغاز و تا کنون در 12 استان برگزار شده و در 19 استان دیگر تا پایان سال 96 برپا می شود.

پوریا قلیچ خانی در گفت و گو با ایسنا ، با بیان اینکه از 3 سال پیش تا کنون از فعالیت کودکان در مدارس طبیعت کشور عکاسی می کنم، اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت از 23 الی 25 مرداد در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر برگزار و با استقبال خوبی از سوی مردم و مسئولان مواجه شد.

وی افزود: نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت در واقع اولین تور نمایشگاه عکس در ایران است که از شهریور 95 آغاز و تا کنون در 12 استان برگزار شده و در 19 استان دیگر تا پایان سال 96 برپا می شود و پس از مازندران؛ میزبان سیزدهمین نمایشگاه عکس مدارس طبیعت استان کردستان است.

قلیچ خانی یادآور شد: ایده پرداز و بنیانگذار مدارس طبیعت در ایران عبدالحسین وهاب زاده است که نخستین مدرسه طبیعت را در سال 1393 در مشهد تاسیس کرد و تا کنون 52 مدرسه طبیعت در استان های مختلف کشور راه اندازی شده است که در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور نمایشگاه ملی عکس مدارس طبیعت در 31 استان کشور

برگزاری تور نمایشگاه ملی عکس مدارس طبیعت در 31 استان کشور